Influencers

1 Min Read

Στο περιβάλλον της ψηφιοποίησης, της εμπορευματοποίησης και της παγκοσμιοποίησης, όπου τα γούστα στο φαγητό και στη μουσική έχουν ομογενοποιηθεί, κουμάντο κάνουν οι μάνατζερς και οι διάφοροι έξυπνοι τύποι που «πασάρουν» το υλικό τους μέσω των play lists, των συνταγών ή των συμβουλών τους.
Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει την εμφάνισή τους και οι διάφοροι influencers, οι επιδραστικοί τύποι και τύπισσες στην εκδοχή των fashion bloggers ή των youtubers. Όποιος δεν έχει καταλάβει ακόμα τη δύναμή τους στα νεανικά κοινά, που είναι τα πλέον δυναμικά, δεν έχει παρά να κάνει μια βόλτα από μια εκδήλωση youtuber.
Όλοι, λοιπόν, αυτοί, που δουλειά τους είναι να πουλούν το προϊόν τους είτε είναι ρούχο, είτε μουσική, είτε φαγητό, δεν κάνουν κάτι διαφορετικό από τους προκατόχους τους ηθοποιούς, τηλεπερσόνες και γενικώς διασημότητες.
Η διαφορά βρίσκεται στο έλλειμμα άποψης και γνώσης που έχουν (με εξαιρέσεις πάντα) για να προτείνουν και κάτι διαφορετικό, εκτός από το «πληρωμένο». Πράγμα που οι παλαιότερης κοπής influencers μπορούσαν να κάνουν με μεγαλύτερη χάρη.

Μοιραστείτε την είδηση