Μίλα μου για τρίχες

1 Min Read

Όλοι έχουμε ακούσει το ρητό «ακόμα και αρνητική, η διαφήμιση παραμένει διαφήμιση». Και αποδεικνύεται σοφότατο. Τελευταίο παράδειγμα η κυρία που μιλώντας για τρίχες, κατάφερε να τη μάθει και ο κάτοικος του πιο απομακρυσμένου ψηφιακού χωριού.

Εκείνη είπε απλά τη μπαρούφα της και στη συνέχεια ο τρόπος λειτουργίας των μέσων της κοινωνικής δικτύωσης έκανε τη δουλειά του. Την ταξίδεψε στα πέρατα του κόσμου. Ανέδειξε σε νούμερο ένα θέμα τη συζήτηση για τις… τρίχες.

Δεν έχει νόημα ούτε ποια είναι, ούτε τι είπε, ούτε σε ποιο πλαίσιο τα είπε. Μεγαλύτερη αξία δίνουμε στο θέμα απ’ όσο θα έπρεπε να έχει. Στο κάτω-κάτω αν δεν ήταν αυτή θα ήταν κάποιος άλλος.

Νόημα έχει να καταλάβουμε πως δεν γίνεται να ορίζει το τι σκεφτόμαστε και τι συζητάμε ο κάθε ένας που έχοντας καταλάβει ποια «κουμπιά» πρέπει να πατήσει και πως λειτουργεί το σύστημα, εκμεταλλεύεται τα πάθη και τις αδυναμίες μας και μας βάζει σε αυτό το μονοπάτι. Την ίδια ώρα τα σπουδαία και τα σημαντικά περνούν απαρατήρητα.

Μοιραστείτε την είδηση