Οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις μπορούν να μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες υποστήριξης μέσω λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter και το Facebook, μπορούν να μεταφορτώσουν το δημιουργικό τους και το διαμοιράσουν μέσω YouTube ή να δημιουργήσουν μικρούς ιστότοπους που εστιάζουν αποκλειστικά στις εκστρατείες υποστήριξης τους.
Μέσω των νέων τεχνολογιών οι ΜΚΟ πλέον χρησιμοποιούν την πληροφορία με στρατηγικό τρόπο, θέτοντας νέα ζητήματα και ασκώντας πίεση. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα που φέρνουν είναι το γεγονός ότι επιτρέπουν τη συλλογή μεγάλων όγκων δεδομένων που γίνονται στη συνέχεια αντικείμενο διαχείρισης. Καθώς το διαδίκτυο αποτελεί πλέον μια νέα δημόσια σφαίρα, γίνεται δυνατή μια ευέλικτη συλλογική παρουσία τους.
Τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το σκοπό αυτό είδαμε τις τελευταίες ημέρες στην περίπτωση των αιολικών πάρκων στην Αερορράχη Νυμφαίου και στον τρόπο που οι τοπικές συλλογικότητες κατάφεραν να “σηκώσουν” το θέμα ψηλά, επιτυγχάνοντας την κινητοποίηση του κόσμου.