Οι επενδύσεις δεν πέφτουν ως μάννα εξ ουρανού. Χρειάζονται υποδομές πολύ συγκεκριμένες. Όπως πχ. σιδηρόδρομος, τον οποίο ημείς δεν διαθέτομεν. Για να το πούμε απλά, αν πρόκειται για επενδύσεις που αφορούν στην μεταφορά εμπορευμάτων, για να είσαι ανταγωνιστικός πρέπει να έχεις εύκολη πρόσβαση και σύνδεση με λιμάνι μέσω του σιδηροδρόμου. Αλλιώς γιατί ένας επενδυτής να σε προτιμήσει και να έρθει να ρίξει τα ωραία του τα λεφτουδάκια;
Εμείς, τι κάνουμε; Κάνουμε τη σήραγγα της Κλεισούρας για να συνδέσουμε την Πτολεμαΐδα με την Καστοριά που ούτως ή άλλως με την Εγνατία και τον κάθετο άξονα συνδέονται μια χαρά. Την ίδια ώρα παλεύουμε να επισκευάσουμε μια γέφυρα, που συνδέει το νομό Κοζάνης με τη Λάρισα και χωρίς την οποία η σύνδεση με την Αθήνα δυσκολεύει πολύ.
Α, κάνουμε και συσκέψεις για να δηλώσουμε τον ευσεβή πόθο μας να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για τις υποδομές του σιδηροδρόμου. Μόνο που με συσκέψεις, με λόγια και… αγιασμούς δεν γίνονται έργα. Εκατομμύρια ευρώ πέρασαν μέσω των διαρθρωτικών ταμείων της Ευρώπης από την περιοχή. Και τι έγιναν; Με εξαίρεση την Εγνατία εξακολουθούν να μας λείπουν οι κρίσιμες υποδομές και τα έργα αυτά που θα είναι ελκυστικά για επενδύσεις, άρα για θέσεις εργασίας. Σε λίγο θα μείνουμε τρεις κι ο κούκος, αλλά ακόμη δεν το πήραμε χαμπάρι.